fbpx
ЯК ПРАЦЮВАТИ МЕНШЕ, А ВСТИГАТИ БІЛЬШЕ

Цілими днями працюєте, уникаєте халтури і берете роботу додому, а результату від вашої роботи – ніякого.  Чому так виходить?

Головне – це не процес, а результат

Подобається нам це чи ні, нашу працю оточення оцінює не за процесом, а за результатом.

Тому, якщо він незначний – у вас маленька зарплата або ніяк не можете отримати нову, вищу рангом, посаду – оточення буде вважати, що ви погано працюєте, або, в крайньому випадку, не працюєте взагалі.

 «Якщо довго мучитися, що-небудь вийде”

Одна з причин, яка змушує нас витрачати на роботу багато часу, – переконання, що серйозні справи швидко не робляться.

Витративши мало часу на виконання того чи іншого завдання, ми починаємо мучитися думками про те, що легковажно поставилися до справи і, можливо, недопрацювали.

До речі, в робочих колективах таке ставлення до роботи часто нав’язується керівницством, яке впевнене: чим довше підлеглий працює, засиджуючись на своєму місці, тим цінніше те, що він робить, і навпаки.

Щоб уникнути подібного роду самоїдства, потрібно змінити установку щодо взаємозв’язку якості роботи і кількості витраченого на неї часу: щоб отримати шедевр, зовсім необов’язково керуватися принципом витрати великої кількості часу – іноді для цього достатньо пари годин.

 Розробляємо алгоритм

Щоб витрачати менше часу і при цьому більше встигати, потрібно розробити алгоритм робочого дня.

Психологи вважають, що найрезультативнішими є перші години робочого дня – саме на цей час варто планувати найважливіші справи.

А ті, які можуть почекати, слід зарланувати на другу половину дня – в разі чого ви зможете з чистою совістю перенести їх на наступний день.

Визначити, які справи важливі, а які – ні, можна за допомогою легкого тесту: уявіть собі, що у вас на все про все є лише дві години – що для вас є приоритетом на ці часи?  З цих справ і варто починати свій робочий день.

Додати свій коментар